קמפיין פסח השנתי

פסח הוא חג של מראות מוכרים, צלילים, ריחות וטעמים. רובנו יכולים להעלות בעיני רוחנו תמונה של חברים ומשפחה המסבים לשולחן הסדר, קוראים בהגדה ושרים את ניגוני הסדר האהובים. וריחות מרק העוף, הקניידלך, הצלי המתבשל לאיטו והדג, בין הוא גפילטע פיש או חריימה, כולם מעוררים זכרונות.
אבל אצל האוכלוסיה הנזקקת, חג פסח איננו בהכרח עת שמחה. אנשים אלה מודאגים מאד בשבועות שלפני החג, ביודעם שלא יהיו מסוגלים לרכוש מוצרי פסח שיספיקו לחג כולו. רבים נאלצים לבחור בין קניית מצות ויין לבין תשלום שכר דירה או חשבון חשמל.
בועד החסד של גבעת שרת, השבועות שלפני חג הפסח רוחשים פעילות, במאמצינו להבטיח שיהיה מימון לזקוקים לו ביותר. מבצע “מעות החיטין” השנתי שלנו לקראת החג מספק הקלה מסוימת מהטרדות הפיננסיות לאימהות, אבות, רווקים, קשישים והורים יחידניים, באמצעות תלושי מזון ומוצרים בסיסיים, ליותר מאלף משפחות ובודדים בבית שמש.
כמו כן, הארגון שלנו זוכה לממן סדר פסח לקשישים המתגוררים בדיור מוגן “גיל הזהב” בבית שמש. לדיירים אלה, שרבים מהם ניצולי שואה, ניתנת האפשרות להתאסף יחד וליהנות מרוח החג באווירה חמה.
עזרו לנו לסייע למי שאין ביכולתם לקנות לעצמם ולמשפחותיהם מוצרי יסוד לפסח. כשנצרף יחד את חלקן של החברות נותנות-החסות ואת הסיוע שלכם, נוכל להשתתף ביצירת חוויות פסח נהדרות עבור כל תושבי עירנו.
חג כשר ושמח!